Eindelijk in Darwin

7 oktober 2008 - Darwin, Australië

Deze morgen om 5u30 aangekomen. Nu serieus ons best aan het doen om de dag door te komen. Het is bijna 15u, we zijn van plan om 21u te gaan slapen.
Prachtig weer alvast, drukkend warm, Darwin zelf stelt niet zo veel voor. Erg kalm om 1 van de grootste steden uit het noorden te zijn.

We hebben al een auto in het oog, een nissan patrol van 88, op lpg. Ik hoop enkel dat de installatie ok is. We gaan er normaal vandaag nog mee naar een garage ter controle.

Heb ook reeds een australisch gsmnr: 0061/405 200 548

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en vooral dat mijn hondjes braaf zijn.

Tot schrijfs,

xxx

1. marina:
    7 oktober 2008
    yo ik zie dat je al druk in de weer bent,ik hoop dat je de tyme off your live daar hebt hou die simpele belgen wel wat op de hoogte he!!!en geniet ervan !!! groetjes marina (ontvanger wintam)
  2. Marleen Lammerant:
    8 oktober 2008
    dag meid,
    Tequilla stelt het in elk geval goed. Jeroen is gisteren langs geweest met de webcam. Hij heeft deze week je kleine mormel
    om voor te zorgen. Ze kent het al zo goed bij ons he ? Hij was bijna weg zonder haar.
    Allé, hou je goed en maak er 't beste van.
    mama
  3. belinda:
    8 oktober 2008
    Hoi poppemieke,
    Zo te zien ben je toch al goed aangekomen, nu nog zien dat je een goed vervoermiddel hebt om jullie te verplaatsen.Ik kijk vol ongeduld uit naar al je belevingen die je met ons zal delen. Geniet van alle mooie dingen en ervaringen op je reisweg.

Liefs en dikke knuffel, Bé
  4. Cindy De Clercq:
    9 oktober 2008
    Hey trezebees,
    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen ginder down under, en ik hoop dat dit voor jou, en uiteraard ook voor je reisgezellen, een unieke ervaring wordt die jullie nooit meer zullen vergeten. Geniet ervan en hou ons op de hoogte hé! (En af en toe een beetje zon en warmte naar hier sturen mag ook altijd hoor!!)
    Greetz, Cindy x
  5. Van Hoorde Dirk:
    19 oktober 2008
    Hallo Natuursnoeper,
    Goe is da daar een beeke met eu.Zo te lezen is de start goe meegevallen.Laat je moar ne keer goe gaan doar in da schuun land.Benieuwd zulle noar de schuune fotokes die ge zult deuresturen.We volgen meut op den voet dus loat em moar klikken hé.Stel het doar wel hé en nie bezig zijn mee da slameur van ier weete,loat da moar een joarke achter eu.
    Groeten,Dirk......van camionnetse...ge weet wel é
  6. lelijke martin:
    24 oktober 2008
    Hoi scheela, ( hoe schrijf je zoiets)

Af een toe kom ik eens piepen naar je reis avontuur. Goed weer, prachtige natuur en vriendelijke mensen die aussi's. Ik wens je nu nog een wagen zonder pech toe.
    Martin ( de lelijke versie ervan)