Klein verslagje

10 oktober 2008 - Darwin, Australië

Zondag 5/10 om 17u20 vertrokken vanuit Brussel nr Darwin.

Dinsdag 7/10 om 5u30 aangekomen te Darwin. Reeds op dit uur al drukkend heet. Het is nog donker en al 27 graden, dat belooft. Annelies en Toby staan ons op te wachten. Bij het vertrekken van de luchthaven hebben ze een verrassing. Een Nissan Patrolm redelijk verweerde wagen, rijdend op lpg maar met alle kampeermateriaal.

Annelies voert ons naar Elkes, onze eerste Youth Hostel in Oz (26 AUD/nacht met ontbijt, voor de vroege vogels). Er is ook een zwembad, wat best aangenaam is bij deze temperaturen. De zee is uitgesloten wegens dodelijk kwallen seizoen.

We spartelen de dag en onze jetlag door al wandelend in de stad, luierend aan het zwembad en shoppend in het shoppingcentrum (want daar is het lekker koel). `s Avonds eten we pizza en is ons kaarsje uit om 20u30. Kan ook aan ons eerste Australisch pintje gelegen hebben. 4 x`s, niet meteen om over naar huis te schrijven maar bij deze toch gebeurd.

Vervolg op latere datum want bib sluit (gratis internet).

Groetjes en veel liefs allemaal.

xxx

1. kathleen verheyen:
    10 oktober 2008
    Yooh goe levers blij van te lezen dat alles goed verlopen is met de reis..laat het jullie niet storen dat wij dudskes nog moeten werken alé t'amusleute en tot schrijfs .
    Ps: vele zonnige groetjes jaja hier ook mooi weerke
  2. Ann:
    12 oktober 2008
    Heyla Kimmeke!

Wel beu dat je de zee niet in mag door die kwallen! Ja die Australische pintjes ge moogt ze niet onderschatten he! Daarentegen onze nieuwe (Franse) collega Tanja, tis een toffe die terug het Ris-team is komen suppor teren jihaa! Hopelijk volgen er nog collegaatjes. Want als ik het zo hoor ga je er zeker blijven hihi! Vandaag hier in België nog een het genieten van de laatste zonnige dagen!

T amusement nog he!

Anneke
  3. Marleen Lammerant:
    13 oktober 2008
    'k heb net geprobeerd naar je te bellen en 0011 ervoor gedraaid,
    maar 't klinkt altijd maar gelijk of dat je tlf bezet is. 'k zal maar verder communiceren via email. Het gaat jou goed en maak er
    een leuke reis van.
    tot gauw eens,
    mama
    xxx
  4. Pascal Huysmans:
    13 oktober 2008
    Yo Kimmie
    Content om te horen dat je goed bent toegekomen. Geniet maar van de zon en het goed leven. Laat je maar eens goed gaan met de 4x4!
    Tamusement ginder beneden!