Singapore Sling

4 februari 2012 - Singapore, Singapore

Hey iedereen,

Een kort berichtje om jullie te laten weten dat we veilig zijn aangekomen. Na 3 u camion, 12u vlucht, 1 u bus, hadden we nog niet genoeg gereisd en zijn we meteen op de trein richting singapore gestapt voor 7 uur. Daarna nog een bus en een metro om rats versleten in china town te belanden. Een leuke hostel met ietwat luidruchtige medebewoners maar slapen hebben we toch. Mijn notebook heeft momenteel de geest gegeven, de eerste foto`s zullen nog even op zich laten wachten. Bedankt voor jullie reacties, we hopen dat jullie veel leesplezier aan deze blog zullen hebben.

Tot schrijfs

xxx

1. Lieve:
    4 februari 2012
    Kim en Etienne,

ik ben er maandaglaatst niet meer geraakt bij je ma....
    daarom wens ik je via deze weg een superleuke en boeiende reis meer weer een extra stuk levenservaring erbovenop!
    Meid, ik ben 'stikjaloers'... jij doet het maar!
    geniet er maar met volle teugen van!
    Wij zullen het vanhieruit meevolgen op je blog
  2. Wim en Dona:
    4 februari 2012
    Geniet maar van jullie reis; we volgen jullie van hieruit! grtjs
  3. marina:
    alle goe zelle geniet er maar van en ho ons zeker op de hoogte van de laatste nieuwtjes !!xxxx
  4. mémé:
    5 februari 2012
    Wat een vermoeiende reis maar hopelijk zijn jullie al wat uitgerust. Geniet met volle teugen en laat regelmatig iets van jullie horen, ik zal alles meevolgen op je blog.
    Veel reisplezier,
    groetjes
  5. Gerard Lammerant:
    Kim en Etienne,

We zien dat u gooed aangekomen bent. Nu kunt u verder alles afweerken van uw wereldreis. Nu zijt u in Singapore, en dan waarschijnlijk verderop naar Nieuw-Zeeland en Australië. We wensen jullie het allerbeste toe, ern verder onzse beste groeten vanwege Cecile ezn Gerard uit Wingene
  6. Van Hoorde Dirk:
    Hallo Kim & Etienne,
    zo te lezen al een vermoeide transport achter de rug.Maar goed aangekomen en das het voornaamste.De notebook das een zorg voor wat later.Geniet verder van de prachtige reis en laat het jullie goed gaan.Bij ons is het bitter maar ook bitter koud soms min 10 s'nachts in het centrum van het land.De Ardennen...daar gaan ze nog wat dieper onder nul.We zitten met een siberische koudegolf.Maar we lijken ook verder uit naar de komende lente.Vele groeten van ons allen.
  7. Bibisan:
    9 februari 2012
    zie daar onze schatjes,
    alweer volop in actie. Ik denk, ben zeker dat jullie met volle teugen genieten van alles, doe zo voort
    Hier alles ok. Beetje koud maar voor de rest......
    We zullen er de 25ste alvast eentje op drinken samen met den Berry
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
  8. Marleen:
    10 februari 2012
    hey Kim en Etienne,
    we zien aan de foto's dat jullie in elk geval genieten !
    je zou er allicht goesting (en honger) van krijgen.