Wie kiest mee??

4 december 2008 - Noosa (heads), Australië

Eventjes ter info:

Er staat een foto van ons nieuw voituurke in de Rainbow Beach album. We vinden hem iets te cool voor een meisjesnaam maar Johny vinden we er over.

Bobby is totnutoe onze favoriet gezien we hunkeren naar het gezelschap van een huisdier...

Aan jullie om een geschikte naam te vinden.

xxxxxx

Dikke knuffels

1. Patriek Deruddere:
    4 december 2008
    Mogelijke namen voor je huisdier...: Buddy (maatje), Thelma, Mozzy (mozzies=australisch slang voor mosquitos), Boomer (grote kangoeroe), Bunyip (mytisch wezen uit de bush, soort Yeti...),... Bobby is wel heel braafjes..., tenzij je hem ook een familienaam geeft... Billy Bastard bv... :) Succes we horen wel welke naam jullie kiezen :)
  2. jo:
    4 december 2008
    Hello kimmi,

Denk je nog veel aan ons ?
    Ik zie dat alles nog steeds goed gaat in aussieland, ik heb al prachtige foto's gezien van Australie !!! Er zijn zeker plaatsjes bij die ik eens zal bezoeken, hopelijk kom je dan mee als gids.
    Hoe zit het trouwens met je liefdesleven, daar wordt nogal weinig over geschreven ???
    Voor de rest hier alles ok, kutweer, veel werken, weinig fitnessen, in weekend naar de paardjes en aftellen naar onze eigen reis.

Hmm, namen voor je auto, is het die witte mazda ?
    Johnny is trouwens wel een coole naam, Johnny de pony remember ??? Denkt dat mijn pleegzoon zich beledigd voelt !

Enfin, hier wat sugesties: Vanile Ice (kleur), 50cent (goedkoop), sletje (zoals zijn .... grapje), road runner, jakimobile (jasmine/kim) of jake, Bartholomeus, darko...

PS: MAZDA
    Miserabele Auto Zonder Degelijke Afwerking
    Maffe Achterlijke Zatlappen Duwen Auto
    Maar Alleen Zeikerds Durven Alles

grapje !!!
    We missen je en kijken dagelijks uit naar je weblog !!!
  3. marina:
    6 december 2008
    hoi kimmy ik heb ronnie van t ontvankantoor ook je adres gegeven dus eerstdaags zou je der een fan moeten bijhebben !!!greets miena
  4. Elke:
    10 december 2008
    Hey Kim,

Wat een mooi land Australië. Als ik die fotos zie, amai. Ik ben heel blij dat je het daar goed stelt. Elke dag een nieuw avontuur. Ik vind het leuk dat ik samen met jou door Australië kan reizen. Alleen mis ik het goede weer! Hier heeft de ganse dag al geregend. Ik wens je nog veel reisplezier met je nieuwe coole auto. Groetjes.
  5. Timmy:
    21 december 2008
    Hey Kimmy,

T'is al een tijdje stil aan de andere kant van de wereld. Meestal is dat te wijten aan een overload van fun en oprecht geluk.. Het is je van harte gegund. Net als heimweeloze eindejaarsfeesten en een schitterend begin van 2009. Dat het een openbaring moge worden en je de kortste weg helpt te vinden naar jouw persoonlijk geluk...
    Vele melige kerstgroeten en dikke nieuwjaarskussen:)
  6. Van Hoorde Dirk:
    23 december 2008
    Hallo Kimke

Bij ons is de winter niet wat een winter zou moeten zijn ...ja ge kend da wel hé ;o)...somber,grijs en af en toe wat natteheid.Nen witte kerst moeten we niet verwachten..da is zo goed of zeker.Laat het u daar goed gaan en de beste wensen voor 2009 ,maak er met u vrienden, daar een prachtig kerst van en geniet van al het moeie dat daar te zien is want 't zal ook passeren zoals iets anders....dus GENIETEN.En tot wederhoren.
    Dirk chauffeurke,Carine,Kelly & Charlene.

Veeeeeeeeeeeeeeeeele groetjes.
  7. Lars & Robbe:
    25 december 2008
    Dag Kim,

Hier uw neefkes Robbe & Lars. We hebben juist je foto's bekeken en je verhalen over Australië gelezen. We moeten eerlijk zeggen dat we onder de indruk zijn van wat je ondertussen al allemaal meegemaakt hebt daar. Vooral Kapitein Stoney deed ons lachen;)

Een zalig kerstfeest ( ook al is jullie Kerst daar bijna gepasseerd denk ik ) en een gelukkig Nieuwjaar vanuit België.

p.s.: Het familiefeest gisterenavond bij mémé en pépé was leuk, ze waren zeer blij met je telefoontje(s). Geert had voor Indisch eten gezorgd en 't was eens iets speciaals. Dus we maken hier toch ook wel soms iets nieuws mee;)

Amuseert u daar nog en ontdek nog veel nieuwe dingen!